Noodnummer - Kantoor Van Wynsberghe

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

NOODNUMMER
Het noodnummer van Kantoor Van Wynsberghe is buiten de kantooruren bereikbaar voor bewoners van onze residenties met hoogdringende technische problemen, al dan niet van gemeenschappelijke aard.

Wat is er een hoogdringend technisch probleem?

  • Gasreuk in het gebouw.
  • Wateroverlast: Er zijn grote waterlekken in het gebouw.
  • Problemen met de collectieve verwarming: Niemand in het gebouw heeft verwarming of warm water.
  • Problemen met de watertoevoer: niemand in het gebouw heeft water.
  • Zware verstoppingen in de gemeenschappelijke leidingen. Bijvoorbeeld verstoppingen met terugvloei in de toiletten.
  • Gevaarlijke situaties zoals bijvoorbeeld panelen of balustrades die los zitten, losse stenen die dreigen te vallen ...
  • Electrische panne in de algemene delen

Is er een probleem met de lift? Dan kan je bellen naar de onderhoudsfirma. Het nummer hangt bij de lift

Het noodnummer is 24 uur op 24 uur en 7 dagen op 7 bereikbaar, het hele jaar door.

In eerste instantie wordt steeds getracht telefonisch bijstand te verlenen en/of eventueel de nodige herstellers te contacteren. Op verzoek van de klant en indien nodig kan steeds een afgevaardigde van de syndicus ter plaatse komen aan een contractueel en dus voorafgaandelijk bepaalde uurvergoeding.

Eventuele herstellings- of depannagewerkzaamheden die uitgevoerd moeten worden door herstellers (bijvoorbeeld aan een lift, centrale verwarming, dak, riolering, …) blijven uiteraard ten laste van de bewoner of de residentie.


Kantoor Van Wynsberghe Bvba ©
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu